2012. április 15., vasárnap

mókusok

Már a hátsó szomszédjaink emlegették, hogy a hatalmas cseresznyefán mókust láttak, de nem hittem el. És ma Füles izgatottan bámult valamit a szemközti nyaralóknál, én is kinéztem az utcára és konstatáltam, hogy az árokparton egy új macsek jelent meg, aki tök gyorsan közlekedik. Aztán fogta magát és villámgyorsan felrohant a nagy akácfára, onnan egyik ágról a másikra ugrált én meg visítottam a gyönyörűségtől Theonak, hogy azonnal jöjjön és nézze meg. És akkor megjelent egy másik mókus is, együtt ugráltak a faágakon, aztán át a háztetőre, amin totál gyorsan végigfutottak.

Délután pedig Lucifer meredt kővé a kerítésnél, két lábra állt aztán átvetette magát a szomszédba. Először azt hittem, idegen kandúrt lát, de aztán megláttunk a háztetőn a tiszafák közt a MÓKUCIt

Hát ilyen híreink vannak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...