2011. március 11., péntek

A kerti pince lakói

A Kertben van egy atombiztosnak ugyan nem nevezhető, mégis igen szép és hangulatos bazalttal kirakott pincécske, amikor először néztem bele, akkor még nem gondoltam arra, hogy milyen fontos része lesz az egész háznak. Aztán eszembe jutott ő:



Igen, Hephaisztosz, és az, hogy milyen szuper kis kovácsműhelyt hozhatnék létre odalenn. Elképzeltem a B-Klub gyűlését is, valahogy így:



A glóriás alak én vagyok, természetesen, a többit pedig majd felosztják az érintettek maguk között.
Nos, ahhoz, hogy a pincét teljes mértékben birtokba lehessen venni, meg is kell ismerni azt. Elsőként a flóra és a fauna áttanulmányozását tűztem ki feladatként.

A legnagyobb élőlény a pincében a ledér vagy meztelen csiga:




Cziczu sajnos nem szereti őket, de nagyon aranyosak egyesek szerint. Régies magyar nevük a kágyiló.
További lakók, mindenféle nünükék:

Pincebogár:


Remélem kedvet hoztam mindenkinek ahhoz, hogy önállóan felfedezze a pincét.

Üdv: Kanzi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

you might also like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...